donderdag 25 maart 2010

Een beetje van slag!


Pfff, 't kan zo schoon zijn de geboorte maar 't kan blijkbaar ook zo verschrikkelijk zijn! Zo kreeg ik vanmorgen een mailtje waarin stond dat een collega/vriendin die vorige week bevallen was, haar kindje maandag gestorven is! Krijg er nog kiekevel van als ik eraan denk! Blijkbaar was de bevalling zooo zwaar egweest dat hetkindje hersenschade had opgelopen, die ze pas opmerkten nadat hij stuipen had gekregen... en maandag is hij blijkbaar vredig ingeslapen!
Amai.. kwil het me zelf niet voorstellen hoe ze zich nu moet voelen! Ben er echt volledig van slag van voor haar!
Weer een nieuw sterretje bij aan de hemel!*
Dus ik word weer helemaal met mijn voeten op de grond gezet en besef dat mijn 'probleempjes' echt helemaal niks zijn! En dat ik ongelooflijk veel geluk heb met zo'n prachtige meid!xx

2 opmerkingen:

  1. Brrrr! Kiekenvel dat ik heb!!! Moet verschrikkelijk zijn voor de ouders!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje, wat vreselijk!!!!
    Bij zoiets schieten woorden tekort!

    Ik wens je heel veel sterkte met dit vreselijke nieuws!

    Gr Claudette

    BeantwoordenVerwijderen