vrijdag 19 februari 2010

Jaaaaa , eindelijk weet ik het!

Al weken ben ik aan het denken over wat ik zou bloggen, maar alles leek zo nutteloos.. ik heb het gewoon wat laten rusten en natuurlijk mijn dagelijkse verslaving van alle blogs lezen wel up to date gehouden en gisterenavond ging een lampje branden! Ik vond het bij haar!
Ik vind het echt een supertof idee! Zo tof dat ik meteen aan mijn eigen lijst begonnen ben, kga er geen nieuwe blog voor beginnen maar hem hier bijhouden!
Het is dus de bedoeling dat je een lijst maakt van 101 dingen, die 101 dingen moet je proberen allemaal gedaan te hebben voor de 1001 dagen voorbij zijn!
SPANNEND Hé :)

De lijst staat voorlopig onderaan de blog!

1 opmerking:

  1. Ik vind het ook echt spannend.
    Inmiddels heeft mijn lijst al de eerste vruchten afgeworpen (na 1 dag!) en heb ik weer een vloer in m'n slaapkamer....

    Ik merk al wel, dat naarmate ik langer bezig ben met lijstjes, ik dus steeds meer ideeen krijg.
    Ondertussen al bezig met nieuwe lijst, die ook wel weer 100 keer gaat veranderen naarmate ik de huidige lijst afwerk..

    BeantwoordenVerwijderen