woensdag 18 november 2009

PETIT BAZAAR


Iedereen weet het waarsch al maar omdat ze het zo lief vroeg op haar blog eeventjes reclame voor Petit Bazaar2!!
Ik denk dat het nu bijna een jaar geleden is dat ik verslaafd begon te geraken aan webwinkeltjes, vaak wil ik iets bestellen maar ik blijf het toch heel handig vinden om het eerst eens echt vast te hebben! Als je dat ook vind kan je gewoon bijna niet anders dan naar Petit Bazaar gaan! Maar liefst 28 webwinkeltjes onder 1dak dees editie!!
Terwijl de ouders aan het winkelen zijn, is er ook kinderanimatie, met onder meer een bezoekje van de Sint en een kindergrimehoekje alwaar ikzelf zal zitten om de kleinsten onder jullie om te toveren in iets speciaals!!.


Al dit moois gaat door op 29 november, van 10 tot 18u in het Dienstencentrum Gentbrugge, Braemkasteelstraat 29-45, 9050 Gentbrugge.

Be there or be square!!



Dan iets totaal anders, ik ben vandaag naar de markt gegaan en man zal mijn leven veranderen!! Vanaf vandaag koop ik (is mijn plan toch) elke week een groentecoulis (voor amper 5eur) en dan heb ik groentjes voor de ganse week! En hoera soms ook eens iets wat ik anders nooit koop zodat ik ook eens ander dingen proef en leer klaarmaken! Winst van deze week; bond wortelen, 1kg spruiten, 6preien, groene kool, brocoli en nog 1 venkel!!! Toch zot, voor 5eur??? Had ik dit maar eerder gedaan!!!

ben eens benieuwd wat ik deze week allemaal ga klaarmaken!! i let you know

Geen opmerkingen:

Een reactie posten