dinsdag 3 november 2009


Op de blog van lief beesje ging het over Yamiemamie! Ik ben dan ook heel trots in de volle voorbereiding om een echte yamiemamie miss te worden, om workshops te geven.. en heb gisteren toevallihh mijn eerste echte hippe taart gemaakt!! ook veel inkopen gedaan om er vanaf nu thuis ook te kunnen maken wihhhii..:)
Het plan is en mooie roze!! :) Ja bjankaa, voor jou!! Want dames en heren, bjankaa is vandaag jarig! Hiephiep hoeraaaaaa!!

Misschien zoiets?? hihi

Goh..mmm als ik aan eten begin te denken loopt het kwijl me al in de mond..ik eet gewoon ZOOOOOOOO graag, echt niet te doen! en alle soorten eigenlijk, aperetiefhapjes zoals mozarella met tomaat,aspergedip, pompoenblokjes in de oven met olijfolie en kruiden, gedroogde worstjes,...
Voorgerechtjes als, gefrituurde camembert, alle soorten tapas eigenlijk,..mmmmm hoofdgerechten zijn er echt teveel om op te noemen, en desserts als muffins, chocolademousse, tiramissu met speculoos, pannekoeken, ..gohh op de site van
bakerella
vind ik echt altijd de lekkerste desserts en ideeen!!
Ik kook graag, als ik er de tijd voor heb, maar nog lieer ga ik uiteten, babbelen bediend worden en lekkere dinges eten mm..

Je zou nu denken dat ik echt supersized ben maar het valt nog mee hoor! hehe



mai, valt het op dat ik mij even aan het vervelen ben op het werk terwijl ik thuis a miljoen things to do heb op mijn lijstje??

2 opmerkingen:

  1. fantastisch zulke taarten.
    En dat eten.. Je ben niet de enige. Ik kan ook heel erg verlekkerd denken aan allerlei lekkere toetjes, taartjes, hoofd-, bij-, en voorgerechten....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, ha, wat een gezellig en grappig stukje om te lezen en te zien!
    En...ja, ik ben ook wel een snoeperd. Is eigenlijk niet goed voor me, aangezien ik nog aardig wat zwangerschaps kilootjes van 5 maanden geleden er aan heb zitten :-(

    Groetjes,
    Claudette

    BeantwoordenVerwijderen