maandag 17 augustus 2009

opgeruimd staat netjes

Juiiiij, mijn huisje is eindelijk opgeruimd! Vanmorgen lekker uitgeslapen met ventje en dan op het gemak begonnen met opruimen.. das toch altijd superleuk hee, zo'n proper huisje? Denk dan elke keer opnieuw, en nu gaan we elke dag opruimen, dan is het niet zoveel ineens..maja..
Ondertussen ben ik ook bezig met een leuk mutsje te maken voor mijn kleine meid! Ik post dan wel eens een fotootje..
Het weekend was leuk, zonnig,.. en buiten een niet zo leuke ruzie met mijn paps was het een heel leuk weekend!!
Ook zijn ventje en ik aan het denken om een webwinkel te starten.. om t-shirts te laten bedrukken naar keuze, met tekst of eigen tekening of.. alles vanaf 1 stuk..Ook hebben we een buttonmachine, dus dat kan ook.. nu zullen we denkek eerst wat moeten sparen, want de machinen kunnen we wel leasen maar kledij zullen we eerst moeten aankopen en das toch een aardig sommetje!! Voor de kindjes wil ik graag een apart hoekje met een leuke basickindercollectie, leuke felle kleurtjes en modelletjes zoals simplycolors ofzo.Iemand een idee waar ik zo'n collectie kan vinden want die leuke collecties die ik al heb gevonden willen niet meedoen omdat ze zelf iets in die aard doen..verstaanbaarnatuurlijk..

1 opmerking:

  1. Vanmorgen heeft de schilder de laatste verf tegen de muur gezet, waardoor ik deze namiddag (in die bloedhitte) kon beginnen kuisen. Goh heb ik geweten dat het warm was vandaag!!! Nu ik heb dapper doorgezet waardoor ik vanavond ronddartel in een spik en span huis...
    Ik heb een tijdje geleden ook het webwinkelen ontdekt en zit momenteel te broeden op een ideetje om zelf ook met zo'n zaak te starten...

    Ik hoor graag hoe het jouw verder vergaat met je plannen!
    grtjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen