dinsdag 4 augustus 2009

LIENZ-TIROL



Hehe, we zijn sinds gisteren terug van onze kort-maar-krachtige vakantie in oostenrijk. Waar mijn vader moest meedoen met zijn straattheater act! Het was echt superleuk en onze kleine meid heeft het echt fantastisch gedaan. De rit heen was 15u in de auto en door files was de terugweg 18u!! En ze heeft bijna geen kik gegeven.. ik ben zoooooooo verliefd op haar!!
Op de foto zie je hoe gezellig ze in haar karretje zat! Ik ben zoooo blij met die aankoop, het is echt ontzettend handig en bovendien vind ik die karretjes van het merk croozer nog behoorlijk veilig, ze is echt omgeven door buizen,echt beschermend... En word het lawaai haar wat teveel, kan ze de slaap er niet door vatten, dan doen we het zeiltje naaar beneden en valt ze rustig in slaap!
Heerlijk.. en nu ga ik mijn huisje kuisen en dan terug achter de naaimachine, eindelijk!!

1 opmerking:

  1. Die korte reisjes kunnen vaak al voldoende zijn om de batterijen weer helemaal terug op te laden.

    BeantwoordenVerwijderen