zondag 16 augustus 2009

Zoveel te doen..

Ik moet.. nog manden was doen, die hier maar staan te wachten..
een keuken afwas doen..
dringend mijn huis nog eens kuisen..(waarom komt die kraamhulp niet langer??:)
nog wat papierwerk doen..

maar wat doe ik... rondkijken op internet...
een mooie rok maken...
strax ga ik naar Mini Souk! tuinverkoop van allerlei kledij en accessoires voor klein en groot! ..

Ik denk dat het dringend eens tijd word voor slechter weer (nooooooo!) maar das de enige manier dat ik nog iets doe in mijn huishouden.. als het mooi weer is kan ik mezelf er echt ni toe zetten om te beginnen.. dan denk ik aan terrasjes, de vesten, Parken,.. en laat dat nu net mijn favoriete bezigheden zijn:) Nu ik ga mezelf echt verplichten om er morgen voor te gaan! Dan geniet ik vandaag nog even..:)

Tijdens dit schrijven ligt mijn kleine meid te kirren in haar parkje, denk ze zicht verveeld omdat ze geen beweging ziet, want als ik bij haar kom staan begint ze hemels te lachen.. Kunnen jullie ook zoooooo verliefd zijn op je kindje?? Ik vind het echt zot..!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten