vrijdag 24 juli 2009

Een mijlpaal..

De kogel is door de kerk! Mijn eerste bericht..
Door al die bloggende, naaiende, kokende mama's heb ik er ook zin in gekregen..
Al die leuke jurkjes, ik kan nie wachten om er ook aan te beginnen, dus... heb ik me gisteren een naaimachine gekocht!
Enigste probleem is dat ik helemaal niet kan naaien, maar met heel wat wilskracht en goeie moed begin ik eraan!
Ik kan niet wachten tot ik mijn kleine meid kan kleden in zelfgemaakte jurkjes, rokjes,...
Hubbie was niet echt overtuigd met de aankoop, maarja, 50eur korting, dat kon ik toch niet laten liggen hé?
Kzal hem eens vlug tegendeel bewijzen..


xxLadyC

2 opmerkingen:

  1. Hallo,

    Ik heb het bloggen zelf nog maar enkele weken geleden ontdekt, er ging een soort van nieuwe wereld voor me open! (maar dat moet ik je vast niet uitleggen). Ik sta er steeds weer van verstomd dat er zoveel op het net te vinden is... en het geeft mezelf een enorme boost om zelf met vanalles aan de slag te gaan.
    Net als jij heb ik mezelf enkele weken terug ook een eerste naaimachine aangeschaft en kreeg ik van mijn man dezelfde twijfel toegespeeld... maar ik zie het helemaal zitten om binnenkort mijn eerste 'creatie' uit mijn vingers (en de machine) te zien komen.
    alvast veel succes met je blog en tot ziens
    (op jouw blog of die van mij die in de maak is!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey madelief!,Ik ben eens benieuwd om jou eerste creaties te zien dan.. Heb jij ook zoveel dingen in je hoofd die je wilt doen maar geen tijd genoeg??:) Ook veel succes hé!!!

    BeantwoordenVerwijderen